andra mars!

dagen började med att jag försov mig, ledde till en jävla massa stress och oplattat hår men smart som jag är löser jag genom att ta med mig plattång och fixa det i skolan hehuuu (inte alls fjortis) sen gick mitt halsband sönder, buhuuu :( det har gjort det några gånger innan men då brukar det gå att fixa men det gjorde det inte nu, så det var ju liite sad men tror ngn ska kunna fixa det åt mig! :D

skoldagen idag var nog väärldens tråkigaste, vi hade svenska-engelska-matte-engelska (IGEN!! HUR TÄNKTE DEN SOM LA SCHEMAT?) så ah, jag tror jag skolkar resten utav alla onsdagar... :) efter skolan drog jag iaf till sportlife och tränade, gick inte alls bra eftersom jag inte ville vara där haha :(

nu är jag hemma och har nääästan precis ätit, mat är det bästa som finns! :D ska snart göra lite semlor till familjen snäll som jag är, men först nörda lite här hehu. 

liite sleten! :):):):):)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är jag både förskräckt och imponerad på samma gång. Förskräckt för att en bekant/vän (I din pappas ålder) just stoppa fiskpinnar i pitabröd!!

Sen ha mage å fråga: – Vill du ha fiskpinnekebab ?

Orkar inte me han.... :)



Men allvarligt imponerad (Och denne gång positivt förvånad) av att du gör semlor själv!!

Berätta gärna hur du gör!

2011-03-03 @ 12:33:12
Postat av: Anonym

IKEA säljer just nu semlor för 5 :- / st och helt OK var dom också.... :)

2011-03-05 @ 22:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0