@B246

Sitter på lektion, har BKF (barn, kultur, fritid) och skriver/pratar om barnomsorg osv, det är lite trevligt faktiskt :) Idag slutar jag vid typ ett vilket är uuunderbart eftersom vi brukar sluta vid halv fyra :D igår var jag med Elin och ogge, vi var i kyrkan och sen efter chilla jag och Elin hemma hos Johanna med henne, Emma och Alexander. Det var mysigt :) drog hem vid halv nio, åt, duschade och gick sedan och la mig. 

Ikväll åker jag till mormor och morfar i lysekil, saknar dem faktiskt så det kommer bli mysigt. Och en sak som är awesome är att mormor lovat mig lasagne och våfflor! (a) Men stannar där hela helgen så sms är väldigt välkomna!

Kommentarer
Postat av: alicia.

du är ful och jag kommer sakna dig när du är i lysekil <3

2011-03-25 @ 11:04:09
URL: http://baraenalicia.blogg.se/
Postat av: Stockholmare

Lasagne och våfflor till Matilda, DET är kärlek!



Men nu måste jag lösa det där med lysekil.

Är lysekil = norska för lampan i kylen ? (Det enda som hade Earth hour hos mig i helgen)

Nä lysekil borde ligga i Motala som i sin tur ligger i centrala delen av dalarna!! Nöjd :)



Svårt det där med geografi för en Stockholmare :)

2011-03-28 @ 16:51:44
URL: http://www.stockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0