Dag 05 - Vad är kärlek?

Man kan känna kärlek till olika personer på olika sätt. Kärlek man känner till sina vänner är inte samma kärlek som man känner till sin flick/pojkvän. Kärlek överhuvudtaget är inte lätt, det gör oftast ont och det är svårt att hitta den där rätta som älskar en tillbaka.

Enligt mig är kärlek något utav det bästa som finns, men också något av det värsta. Blir man sårad inom kärleken skapar det sår som är svåra att läka, men kärlek kan också läka sår som man har från andra saker nifattar..?

Jag känner kärlek till alla mina underbara vänner, de är dom jag älskar allra mest och dom jag aldrig skulle klara mig utan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=yyq_3OKcKVo&feature=channel_video_title

2011-03-22 @ 01:00:18
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=yyq_3OKcKVo&feature=channel_video_title

2011-03-22 @ 01:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0