dagen

Första lektionen för mig idag var IOS, helt ok var deen. Sen samhäll och efter det var det dags att ta sig till stan för att åka rullstol på sista lektionen, sjukt kul men väldigt jobbigt också! jag hoppas verkligen aldrig att jag hamnar i en sån i mitt liv, man kände sig typ asmycket ivägen och man kunde typ inte göra nåånting själv ;o

Och att köra rullstolen var också jobbigt, och det märkte vi ju när jag och alicia skulle in på guldfynd som hade två jävla gupp typ som man skulle komma upp för, stog och försökte få upp henne tills en gubbe kom och hjälpte till.. MEEEN, det var lärorikt och trevligt haha!

Efter skolan träffade jag eric, vi gick och köpte baguette och satte oss och åt och snackade massor, det behövdes! saknat killen enormt, du är guld. Vid tjugo över fem gick jag och filippa på zumba, sjukt svårt men ändå askul! men flummade oss igenom passet och tränade sedan lite granna på gymet :)

När jag kom hem pluggade jag lite + åt. Har precis duschat och ska alldeles straxx krypa ner under täcket, smsa lite och sedan somna - kommer bli gött!


Kommentarer
Postat av: Stina

fina tjej!

2011-04-02 @ 14:12:02
URL: http://februaribarnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0