nu - myskväll!

idag mår jag nästan heelt bra! ganska yr och så men ändå mår jag mycket bättre än vad jag gjort de tidigare dagarna (y)

vilade fram till fyra idag, gjorde mig iordning och åkte ner till stan och träffade nea och alicia. Vi åkte till ekudden och hade en liten picknick i kylan, brr. Det var faktiskt fint och varmt väder men sen helt plötsligt blev det aaskallt o: vi åkte in och värmde oss på maxi, jag kände mig ganska yr och så så jag ringde mami och hon kom och hämtade mig. Vi åkte och hyrde film och ska straxx sätta på den och mysa framför tv'n och hoppas på att jag frisknar till helt nu :)


Kommentarer
Postat av: Sasha

Så mysigt med picknick :)

2011-03-20 @ 21:24:30
URL: http://sashas.se
Postat av: sanna och wilma

Hej! Nu har vi startat en tävling där man kan vinna lövformade örhängen!(OBS! 100% gratis) Kika in på bloggen för mer info :-) Om du inte tycker om "reklam" så ber vi så mycket om ursäkt♥ Ha en bra dag! kramar Sanna och Wilma

2011-03-21 @ 08:17:25
URL: http://tobelieve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0