sista mars, hehu!

chnaa, sitter hemma och äter frukost atm :) svenska var tyyp inställd, vi skulle läsa hemma men det gjorde jag igår så jag fick sova imorse (y) ska straxx iväg till um, sedan till skolan och ha tre lektioner. Orkar inte bry mig om hur jag ser ut idag, slappiskläder för vädret gör mig ledseen - duggregn.

På sista lektionen idag ska vi ut på stan och åka rullstol, se hur vi blir behandlade osv. Kommer bli redigt kul maha :D ikväll blir det zumba med några goa tjejer, kommer gå sämst :D


Kommentarer
Postat av: Stockholmare

Dags att se upp för alla j..la 1 april skämt!

2011-04-01 @ 00:39:04
Postat av: Stockholmare

Jag tycker enkelhet klär dig!

Du ser sexig ut i den här bilden!

Sen är förstås smaken som baken....

2011-04-05 @ 20:18:11
Postat av: Anonym

Det här kan låta klyschigt, men man ska vara sig själv. Vara det man trivs med. Det går inte i längden att spela något/någon man inte är....Omöjligt!

Samt drar till sig än mer av vad man inte är...Vara sig själv och trivas med det, ger den bästa utvecklingen.

2011-04-05 @ 20:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0