You're The Reason Why I Smile

skönt att träffa klassen idag igen, inte träffat den sen förra tisdagen ju! hade en helt okej dag och efter skolan drog jag och alicia och tränade :) och av någon anledning bjöd dom på godis på gymet..? jag rååkade iaf få i mig några :(:( MEN DET GÖÖÖR INGET, har ändå gått ner ett kilo efter att jag spytt och shiet heheh.. intressant <3<3<3

för inte så längesen var jag och mamma nere hos sportson och skulle fixa min cykel, det går typ inte att pumpa hjulet för luften åker bara ut igen.. men ah, han cykelgubben klarade det galaant så det är nog någon fel på mig och mamma, men nu är cykeln iaf fixad! ska faktiskt vara så duktig och börja cykla till skolan på onsdag! :) 

vi tog också en tripp in på gärdas bageri och hemköp för alla som ville vetaaaa, sen när vi kom hem satte jag mig här fast jag egentligen behöver läsa i min svenskabok men jag orkar verkligen inte :):):) nu luktar det maat här, uunderbart! 


fin

Kommentarer
Postat av: Mamma till Tilly

Jätte fin blogg du har :D

2011-03-22 @ 17:24:51
URL: http://www.nattstad.se/momtoareborn
Postat av: trafikblogg.se

Hejsan!



Vill du ha gratis besökare till din blogg?:) Lägg då in din länk på www.trafikblogg.se det tar max 2 sekunder att lägga in din länk där:)



Ha det bra:)

2011-03-23 @ 05:11:21
URL: http://trafikblogg.se
Postat av: Anonym

Bjuda på godis i gymet :)

Snacka om puckad marknadsföringsavdelning :)



Men, men, ny bantningsmetod:

spy och shiet metoden

2011-03-30 @ 00:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0