18e maj

Sitter i sängen och deppar lite över det tråkiga vädret - regn och kyyyla. Vart tog det fina vädret vägen? :( Ska iväg till gymet om en halvtimme eller så, ska på s-core med jennifer och säkert ngn mer :) efter passet kommer jag träna lite styrka bara och sen åka hem och chillaaa. Älskar att jag precis råkade boka Box i en timme som jag inte kan avboka.. får ringa till sportlife nu (varsegod för den informationen)

ringde precis till mami och fjäskade till mig skjuts till gymet, awesome! Ska packa väskan och så nu, hörs ikväll eller imorgon! pusshej.


lite sleten :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eh, det där med att tigga skjuts av mami till GYMET och få henne att ställa upp på det....eh, va jag har skrattat!

2011-05-23 @ 15:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0