29e maj

hejheeej! :D sitter i min säng, lyssnar på musik och snackar med lite goa folk på msn :) ska alldeles straxx hjälpa mamma och pappa med lite saker, gör om i tvättstugan så det är nog ngt med att flytta in saker osv, blir wett utmärkt jobb för mina muskler 

efter jag varit en ängel och hjälp dem ska jag göra mig iordning och sen åka ner till stan, det är studentbalen idag. Så jag ska kolla på alla fina studenter, bland annat min bror ;) det blir kul, alltid lika kul att kolla på alla men mycket roligare detta året då jag känner/vet vilka de flesta är! :D



skorna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte glömma att det är mors/mami dag! :)

2011-05-29 @ 13:50:00
Postat av: Anonym

Jag tror inte det finns nått värre än Povel Ramel, men, Ta Av Dig Skorna:

http://www.youtube.com/watch?v=zLXneV363No&feature=related

Den här typen av skor är ungefär lika gammal som låten ovan.

Bekväma sommarskor (hittat på någon stormarknad, ofta svartvita), även om man mestadels känt sig som en Clown i dom.

Först de senare åren som de blivit "mode" och uppsnappade av modeföretagen.

Du lär bli så läcker (Dom är du) i skorna att du borde ta betalt av företaget!

2011-05-29 @ 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0