cancer..?

Har upptäckt någon läskig fläck under hakan..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett man ska kanske inte skoja om Cancer, två det hete tydligen Blommig och inte prickig falukorv :) men håll tillgodo:

http://www.youtube.com/watch?v=cDwYqosBlu4



2011-05-10 @ 14:38:57
Postat av: Anonym

Tilda och Cancer + 9 maj + tvätta bort hörde ihop på något sätt, tog lite tid innan det plötsligt slog mig (kopplades):

http://vildatildaa.blogg.se/2010/may/utkast-maj-10-2010.html

2011-05-17 @ 00:48:03
Postat av: Anonym

Ugh, jag hoppas nu inte jag i all hast lyckades väcka några minnen till liv som gjorde dig ledsen.

Gjorde jag dig ledsen, så blir jag också ledsen och vi tvungna att starta kören Tjurskallarna :)



I Polen, Ryssland och fler av våra öst grannar så är det inte allt för ovanligt att flickor fostras till att alltid le. Hur jävligt allt och inget är så ska flickan le. Det ska smita av sig och bidra till något bättre. Även om leendet i och för sig kan smita av sig, så är det en puckad / falsk pedagogik. När jag tänker efter, så har det nog även funnits svenskar som kört det här...



Sorry!

2011-05-18 @ 01:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0