chillar lite med min frukost

Häromdagen bestämde jag mig för att bli nyttig, alla som känner mig visste nog redan att det skulle bli svårt för mig eftersom jag ääälskar att äta hehe.. får försöka bli nyttig på halvtid eller ngt :D denna dagen började iaf med två toast och en stor kopp kaffe - underbar frukost! :D

Planerna för dagen är antagligen att dra iväg en sväng till gbg med Nea och Alicia och kolla i lite affärer osv, blir nog trevligt :) Nu måste jag borssta tänderna och sen gå en liten promenix till praktiken, pösss.


oj, nu såg jag hur fint mitt hår var också..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Tilda,de e inte nyar an, loften ar inte nodvandiga innan dess! :)

(Beklagar stavningen, ar vid en station i Lettland utan svenska bokstaver)

2011-05-07 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0