VI LEVEEER!!

Som vi alla ser så gick inte jorden under igår/inatt vilket är aaasgött ju! inte kul att dö, tror jag inte iaf.. :o well, planerna för dagen är inget mer än att chilla som fan, baka ngt gott och bara tjocka mig - bryr mig iiingenting om min vikt osvosv idag! :D senare idag drar jag nog till gymet eller tar mig en joggingtur nånstans, inte tränat sen i onsdags så ah, det behövs..

Satt och glodde tv med bror min, men han ba somna.. ska nog upp och göra negerbollar eller ngt annat gott nu och kanske vara en underbar syster och bju liite? ah, vi får se! hehe :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=A-r-Ry61Z9o



http://www.youtube.com/watch?v=Tf9wtn66egM&feature=related



Härlig bild på bror :)

Många som var trötta i helgen som var!

2011-05-26 @ 00:22:45
Postat av: Anonym

Att döma av bilden är bror din en riktig snygging :)

Får man, är det ok, att bjuda på en fräckis (Du bör ha en radera knapp där annars)?



Kopierar:

Efter en våt fest vaknar Berra naken i fåtöljen med gamnacke ock upptäcker att han har en röd och en brun ring runt snorren varvid han blir förskräckt och uppsöker närmaste vårdcentral

Docktorn: Detta har jag aldrig sett tidigare, måste göra en analys var så god och vänta lite så återkommer jag, efter fem minuter säger docktorn ,det var inte so farligt som jag trodde, det röda är läppstift och det bruna är snus



Jag är inte bög, men det är styrka att klara av sådana här texter diplomatiskt(framförallt för en pojk). Alternativet är en osäker person som kan vara kontrollerande.

2011-05-28 @ 02:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0