woho, lördag

Sitter och försöker tänka ut vad jag ska ha på mig ikväll, tjejkväll för emma ikväll! Kommer bli grymt :) Har precis duschat och ska straxx fixa mig ngt att äta och senare åka ner till stan och träffa filippa, köpa en sak till emmis och sen fixa oss och åka ut till ingared hehuu. 

Igår kväll hade jag en liten myskväll med mina tjejor, alicia, nea och elin ute i maryd. Kollade på en Saw-film och Letters to Juliet. Saw-filmen fick mig nästan att spy och den andra filmen nästan att gråta. Åkte hem vid tolv eller ngt, tack för en lyckad kväll tjejor! :)

Nu ska jag laga mat, får se hur det gåår. pusshej, skriver senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

57 Channels And Nothing On:

http://www.youtube.com/watch?v=5scpDev1qps&feature=related

Det e väl lite av samma sak med kvinnors garderober ? :)



I övrigt är detta inlägg rena geografilektionen, vilket är på tok för sent att ta när man dess till gått och fått det grekiska bidraget på skallen:

http://www.youtube.com/watch?v=r56NqcmZfYk&feature=related

Om man gör något äkta/ärligt och har hela sitt hjärta med när man gör det, då blir det helt enkelt bara slående bra! :)



Förr i tiden kom de där skräckfilmerna lättare i händerna på barn/ungdomar. Barnen vart inte alltid direkt så värst friska...

2011-05-15 @ 02:36:10
Postat av: Anonym

Ingared prick rätt direkt (själv förvånad), Maryd va det lite värre med men desto vackrare när man funnit stället som ligger nära plasket Gerdsken:

http://aguiden.com/alingsasguiden/vinter_2010.htm

Om man ska ge lite geografi tillbaka så, känner du till Nockeby och Pungpinan :)



Jag har inge aning om bl.a. vilka säkerhetsåtgärder Alingsås har för sina invånare, känner inte till kulturen (Hur länge folk är ute och vakna) och känner inte till dina egna utbildningar / utrustningar. Så någon säkerhetsbedömning ska jag inte ge mig på, men första röda lampan börja alltid lysa när man “hör” att en ung och söt tjej ensam vandrar igenom staden kl. midnatt.

2011-05-15 @ 17:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0