Dag 17 – Mitt favoritminne

Mitt favoritminne är
När jag lärde mig simma
Eller alla gånger jag var och snickrade med morfar
Eller när jag hittade världens största kotte i Italien
Eller alla år på Ängabo
Eller när jag lärde känna mina fina vänner Linnea och Elin
Eller Taizé 2009
Eller när jag, Nea och Elin höll på dö av skratt i en telefonkiosk Taizé 2009
Eller när jag kom in på Barn&Fritid 
Eller Taizé 2011
Eller Rhodos i somras

Eller alla andra fina minnen som jag har som jag inte orkar skriva upp, har väl inget direkt favoritminne men många fina minnen som skapas nästan varje dag.

Kommentarer
Postat av: lineja.

åh herregud, telefonkiosken!

jag trodde helt seriöst att jag skulle dö, kunde inte andas! :D lovely

2011-11-20 @ 23:53:43
URL: http://randomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0