Förlååååt

Har inte haft tid för bloggen, har pluggat och tränat och varit för trött för att skriva efteråt.. nu är jag iofs också väldigt trött men tänkte skriva lite här ändå.

Har varit så duktig och pluggat och nu ligger jag helt slut och bara segar i min säng.. jag skulle åkt ner till stan om någon timme och tillbringat natten hos min kära vän Filippa men är på tok för trött för det så det får bli en annan kväll/natt!

Ska försöka ta mig upp ur sängen och fixa lite varm choklad och sätta mig vid tven och kolla på bonde söker fru som börjar om en liten stund, hoppas jag inte somnar.. aja, vi hörs förhoppningsvis imorgon, hejdooo.

Bild från förra veckaan, hehu.


Kommentarer
Postat av: ntherese

hejsan, jag har nu börjat använda videofy.me och undrar om du använder dig av det? är det bra? vad har du för åsikter om det? skulle bli glad om du kunde dela med dig av dom:) kram

2011-12-01 @ 19:13:00
URL: http://ntheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0