Good night

Ah'hej på eeer! Här kommer ett kort inlägg om lite allt möjligt. För det första ska jag berömma mig själv för att ha kommit ihåg bloggen. Sen kan jag berätta att jag dog lite på Sportlife förut, körde CX30 och ett halvt bodysteppass haha gav upp sen, fattade inte alls mycket plus att mitt knä sa ifrån lite också..

En asskön sak är att jag inte behöver gå upp så tidigt imorgon, börjar vid tio hos sjukgymnasten så missar första lektionen vilket betyder att jag börjar klockan ett sen - GÖTT!

På tal om ingenting så vill jag så himla gärna åka utomlands till något varmt ställe och bara ta det lungt, sola, bada och lämna allt i Sverige bakom mig en vecka eller två. Hade ju varit helt underbart! Dock går det ju inte att fixa tyvärr.. aja, orkar inte skriva mer nu. Blev väl inte så kort som jag trodde detta inlägget haha men vi hörs imorgon. Godnatt med er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0