hehe hejsan.

Kan väl inte säga att jag varit särsklit aktiv här på bloggen såå förlåt för det. De senaste dagarna har  jag inte haft tid att skriva här, jag har pluggat och varit huuur trött som helst och somnat tidigare än vad jag brukar. Därför var det huur skönt som helst att ha lite idolmys med Emma, Elvira och Alicia i fredags. Det blev en kväll med tacos, fruktsallad, skratt och idol såklart. Personligen tyckte jag det var helt rätt att Amanda P åkte ut.

Igår på dagen var jag och alicia och shoppade lite, kommer bilder på vad senare idag! Vi tog en fika med Emma och Elvira och sen åkte jag och Alicia hem och lagade mat och fixade oss inför kvällen. 

Tillbringade kvällen hos Filippa med tjejerna och lite goa killar, kvällen blev lyckad och jag och Alicia vandrade hemåt till mig runt tre och kikade in på Mcdonalds där imellan också.. 

Idag har jag ätit och bara segat här vid datorn, jag och Alicia vaknade runt ett och gick upp och segade och sen rätt snart åkte Alicia hem för att plugga. Och det borde jag verkligen också göra idag, så det ska jag försöka med.. måste ner till stan också men kanske skippar det och gör det imorgon istället, vi får se. 

Här kommer lite bilder från i fredags & de få bilder som blev igår kväll! hörs senare pussss.

Fredags;




hahah så otroligt fula är vi!

Igår;



Sista bilden är från Elvira, haha fick som sagt inte alls mycket bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0