Hemma en liten stund.

Varit hos sjukgymnasten denna morgonen, gick bra. Men nu har jag ytterligare lite mer saker att tänka på och att öva in.. hoppas verkligen att knät blir bättre snart, så himla jobbigt när det hindrar mig från att träna vissa pass. Men ska iväg till apoteket och köpa en sak som ska hjälpa och därför ska jag testa om det funkar ikväll på zumban! hehe.. hjälp mig hålla tummarna för att det ska funka!

Ska till skolan om en liten stund, måste bara dricka upp mitt kaffe, byta kläder och packa träningsväskan. Kommer inte hem imellan skolan och Sportlife eftersom jag tydligen hade utvecklingssamtal idag, KUL! aja, nu måste jag skynda mig lite grann. Vi hörs senare idag, promise! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0