Fortfarande sjuuuk.

Sitter hemma i min ensamhet och kollar på tv, skittråkigt eftersom jag helst skulle vilja varit med mina vänner nu. Hatar att vara sjuk och blir inte alls ofta sådär "jättesjuk" och det är väl så himla typiskt att jag ska bli det just nu när det är lov..?

Har ju berättat att jag haft ont i halsen och det har bara blivit värre och värre så idag är det väldigt dåligt haha. Men försöker äta ändå eftersom jag igår fick ett blodtrycksfall som tyvärr är rätt vanligt för mig när jag blir sjuk.. men det var iaf pågrund av att jag inte ätit så för att inte få det igen måste jag tyvärr plåga mig själv genom att äta.. 

Hade tid hos sjukgymnasten idag också men vågade inte gå dit eftersom jag är rädd för att få blodtrycksfall igen.. så ny tid på fredag för dom som ville veta! Men jag hoppar verkligen att jag frisknar till såpass mycket så jag kan hitta på något imorgon istället för att bara sitta hemma, för det är ju inte alls kul!


snodde en bild från emmas blogg, bilden är från i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0