19/10-11

Sitter i min säng och äter ostkaka, finns inget godare ♥ Ska straxx sätta mig och glo lite tv med mamma och pappa som nu kommit hem. Är huur trött som helst, varit på praktiken från 9.30-17.00 och då blir man trött! Men självklart
är det hur mydigt som helst också!

När jag var på sjukgymnasten igår fick jag göra lite övningar som jag också fick som "läxa" att göra varje dag i två veckor och sen ska jag tillbaka dit. Men insåg igår på kvällen att jag inte fått ett slags gummiband som jag skulle fått så ringde dit imorse och vi bestämde att jag skulle komma imorgon och hämta det. Lite svårt blir det nu när jag insåg att börjar 7.30 imorgon och kassan på sjukgymnasten öppnar just då, 7.30. Braaaa matilda..

Och nu hör jag hur bonde söker fru börjar på tv, HUR FAN KUNDE JAG GLÖMMA?? hahah shit.. aja, hejdå!


Bild ifrån igår! Myste till det lite med varm choklad och baguetter!

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Vilken fin blogg ni har tjejer! :)

2011-10-19 @ 20:51:03
URL: http://tobelieve.blogg.se/
Postat av: sandija-döv-fotografier

Nice blogg! allt bra? =)

2011-10-19 @ 23:05:48
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0