den femte oktober

Min dag har varit super, började ju med att jag åkte till Sportlife och tränade med Sara, gick väl helt okej. Sen åkte vi vidare till Thairesturangen och åt, muums! Och efter det åkte jag hem och chillade litee, typ en timme. Sen var jag i skolan en timme, hade en lektion där vi bara lekte. Körde charader (stavning..?) vilket var superkul haha!

Efter skolan var jag med Emma, Elvira och Filippa. Vi gick till Venezia och de andra åt pizza (jag var ju mätt efter thaimaten haha..) och vi satt där resten utav dagen, eller ah typ två och en halv timme. Och baara tjötade, mycket trevligt. Tjejerna är awesome and I lööv them!

Just nu sitter jag med dendär oljan i håret, den luktar asäckligt och man ser ut som ett slisk med det i håret menmen.. hoppas verkligen den funkar nu! :D


haha shit, typ ett och ett halvt år gammal bild.. lite foundation på läpparna, fint!

Kommentarer
Postat av: isabel

gillar du greyson chance? då är vår fanblog perfekt för dig! :) www.greysonchancefanblog.blogg.se

2011-10-06 @ 18:30:04
URL: http://greysonchancefanblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0