Haltar ♥

Yes, haltar nu! Det tycker vi om, är rätt fint osv :):):) För dom som inte visste blev jag påkörd hösten 2009, alltså snart två år sedan. Då skadade jag foten så den har alltid varit lite extra känslig sen dess. Men på den senaste tiden har den varit riktigt snäll och jag har kunnat anstränga den utan att det gör ont. Men idag på zumban sa den ifrån, fick asont och smärtan sträckte sig enda upp till knät (?) så nu blir jag gaalen!

Orkar inte att det ska cpa så, då kan jag ju inte träna så som jag gör, allstå gå på zumbapass osv. Har det inte blivit bättre inom några dagar får jag träffa doktorn.. :( ska be till gud innan jag går och lägger mig också ♥


blir en bild från innan förra öismatchen jag var på, bara för att öis vann igår!
btw, ser ni hur långt mitt hår är..? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0