Har ett happymoment!

Pluggningen idag har gått bra, är dock inte klar med uppsatsen så kanske struntar i skolan imorgon också hehe.. har ändå bara psykologilektion så ah, missar inte den andra lektionen som jag oftast brukar ha. Menmen, får se imorgon!

Var och tränade förut också, först CX30 och sen Zumba. PÅ zumban var det en proffsdansare med, från tyskland. Han ledde några danser och det var verkligen skitroligt! Han var jätteduktig och man blev helt taggad av hans danser haha, så var deet! och imorgon kommer jag knappt kunna gå..

Är superglad just nu, har kommit på en sak som kanske kan hjälpa mig att få längre hår. Min kompis Emma la ut en artikel på sin blogg för ett tag sen om en olja som får håret att växa fortare så den artikeln tänker jag nu sno och visa här. Det var en tjej som testade den och hennes hår växte två cm på två veckor och hur bra är inte det eller om det funkar??!? ÄR JU HELTAGGAD PÅ DET OM DET FUNKAR! hahah

Ska in till stan imorgon och köpa en sån också, superbilligt är det också! Bara 40 kr, hur grymt som helst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0