Juste, jag fyller ju år imorgon.

Aaaah, är så himla trött va! låg och snoozade typ 40 minuter imorses innan jag kom upp ur sängen. Brukar gå upp efter max en kvart.. Hade en lektion i skolan och sen var jag på sportlife några timmar. Sitter nu och väntar på maten, blir tacoos! M U M S.

Ikväll ska jag träffa tjejerna och mysa och kolla på idol, blir mysigt! En sak jag kommit på lite då och då denna veckan är att jag faktiskt fyller år imorgon. Blivit lika förvånad varje gång också.. Varje år är jag typ supertaggad och ba "woho, fyller år om en vecka" osv men nu ba "ahjuste, jag fyller ju år imorgon" MEN DET BLIR NICE! hehe.

Kommentarer
Postat av: ponnyertokar

kolla våran !

varje vecka blir det veckans blogg !

det kanske blir din..

2011-10-09 @ 12:18:36
URL: http://ponnyertokar.blogg.se/
Postat av: tove om du kommer ihåg (blodigaskor.blogg.se)

grattis i efterskott, för att börja med något.

kom bara att tänka på dig, och på att jag aldrig uppdaterade min blogg. men jag har skapat en ny. trevligt om du hade velat kolla in den.



grattis igen, och glöm detta om du inte kommer ihåg mig!

2011-10-11 @ 19:41:26
URL: http://growingshadows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0