My B-day!

Den första timmen av min födelsedag spenderades i jacuzzin hemma hos Emma med henne, Linnéa, Alicia, Ivar, Daniel, Fredrik och Daniel hette han sista va..? hehe. Iaf så var det en bra första timma, de sjön så vackert för mig när klockan slagit tolv. Kom hem vid halv två ungefär och då somnade jag nästan direkt.

Imorse väcktes jag vid halv elva av att mamma, pappa och Jonatan kom in med paket. Fick knästrumpor, strumpor, vantar, armband och ostkaka hehu, loove! Senare kom mormor och morfar, vi åt lite mat och fikade. Fick ett presentkort på TeamSportia (till träningsbyxor) och en blombukett!

Var nere i stan en sväng med mormor men hittade tyvärr inga byxor, får kolla i Gbg och Partille nån gång när jag har tid! Ska alldeles straxx åka iväg till min kära vän Alicia som fixat en liten suprise till mig, får se vad det kan vara! Ikväll blir det att hänga med tjejerna också, kommer bli aawesome! Ha en bra lördagskväll så hörs vi imorgon! PUSS!


fulaste bilden jag sett

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Var gärna med i mina två tävlingar, här kan du vinna tandblekning: http://eemma.se/2011/october/tavling-vinn-tandblekningsprodukt.html och här kan du vinna en valfri vara från Dash-style: http://eemma.se/2011/october/vinn-valfri-vara-fran-dash-style.html#comment ber om ursäkt om du inte gillar tävlings tips :D kram

2011-10-08 @ 22:26:11
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0