Sämst på att blogga

Har ingen lust att blogga längre, tyvärr. Vet inte vad jag ska göra mer än att typ vänta på att jag lockas till all blogga haha.. Har iaf haft en mysig helg med mina fina vänner, vi har kollat idol, film och lite såånt. Matchen igår gick ju inte så bra heller, blev 1-1 och det räckte tyvärr inte för att gå vidare till kvalet.. surt men på vägen hem kom jag och pappa på massa positiva saker så det är väl okej nu haha.

Idag har jag varit duktig! Har städat, diskat, fixat en praktiksak och ska snart spika upp en sak på väggen haha. Med hjälp av min superfina verktygslåda! hehuu, sen kanske jag ska fixa något gott till mig själv, man får ju passa på när man är hemma själv. 


midsommar, nog roligaste kvällen under sommaren.

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Tjenare!



Ber om ursäkt ifall du tycker att sådana kommentarer är skitjobbiga, men många tycker det är rätt kul, så jag skriver det ändå ... DAGENS COOLING (ja, det är typ som dagens blogg) pågår hos mig så anmäl dig gärna och ta chansen att synas inför massor av nya människor! Aldrig fel med nya läsare, right ...? =)



http://emmellys.blogg.se/2011/october/dagens-cooling-2.html#comment



Struntar du i det kanske du går miste om något som du annars skulle vunnit ...? Ditt val!



I vilket fall, ha en fortsatt skön måndag! ;)

2011-10-24 @ 14:18:18
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: Emma

man har inte alltid lust till att blogga. och om man inte känner för det ska man inet blogga för då blir det bara massa svammel o mindre bra ^^ men du får säkert tillbaka inspirationen snart =)

2011-10-25 @ 07:44:31
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0