Torsdag 6/10

Halluue! Inte hört av mig på hela dagen, har haft fullt upp! Skola 8-15.30, men dagen gick rätt fort ändåå!

Efter skolan gick jag och Alicia till Willys och handlade lite, åkte hem till mig och lagade mat och slingade Alicias hår, vet inte hur det blev eftersom hon lämnade mig med blött hår hehu.

Idag fick jag reda på vart jag ska praktisera v. 42-45 (inte v.44, lov då) och v. 3-6 2012. Det blev på en förskola fem meter ifrån min pappas jobb, kan vara bra, kan vara dåligt haha. Men det blir nog toppen! :D

Är hur trött som helst nu och om jag ska orka upp imorgon måste jag sova nu, lägger upp två rätt dåliga bilder från idag men ah. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: alicia.

love u mest!

2011-10-07 @ 08:49:11
URL: http://baraenaliciaa.blogg.se/
Postat av: elfina

ha ha... AJJ!! gör ju skit ont o pilla upp slingorna med den där hemska virknålen!?

2011-10-08 @ 00:09:48
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0