Tröttare än någonsin

Sitter och halvsover i soffan, orkar inte göra något annat. Började vid halv åtta idag och var helt död, undrar ju lite hur jag ska orka börja halv sju på fredag.. Idag ska jag inte göra nåånting, bara ta det lugnt och gå och lägga mig tidigt! Lovar att försöka bli lite mer pepp på att blogga hehe..

Kan ju berätta att igår var jag på Zumba igen efter två veckor, gjorde fortfarande ont i knät trots den lilla hjälpen jag fick, wohooo.. men orkar faktiskt inte bry mig om det, tänker träna det endå, det borde gå över snart tycker jag :D 


saknar håret rätt mycket jaa.. :(:(:(

Kommentarer
Postat av: Louize

http://shapeful.blogg.se/2011/october/-vill-du-synas-.html



Jag har i snitt ca 130 läsare per dag & nu vill ja sprida detta - har DU en intressant blogg?



in och gör de enkla steget för att vara med =)

2011-10-26 @ 13:37:24
URL: http://shapeful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0