14/10-11

Igår var vi tjejer på stan och fikade och firade Filippa lite granna. Det var mysiiiigt. Grattis ännu en gång min päärla! :D Idag har jag haft min sista skoldag på en hel månad! vi går ju ut på praktik nästa vecka och är ute i tre veckor plus att vi har ett lov där mitt i allt! :) slutade vid elva och tog mig till mamis jobb, fixade en grej snabbt och sen åkte jag hem. Har fått i mig lite mackor och ska ner till stan rätt snart.

Ikväll blir det Idol-mys med Elvira, Emma, Alicia och Nea! Kommer hem vid elva-tolv ikväll, ska upp imorgon. Woho.. Ska åka iväg till Jönköping för släktträff över helgen. Kommer väl ändå bli kul att träffa alla igen men man behöver faktiskt inte åka då jag knappt vaknat.. PLUS att jag missar Öismatchen som jag gärna inte ville vissa.. :( Slänger ine en bild på de fina spelarna baara för det hehe. PUUSSSHEJ



Kommentarer
Postat av: FotnotsMaja

Vem tycker du ska vinna Idol? =)

Mvh Maja

2011-10-14 @ 18:39:27
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0