20e september

Skola idag, segt med bara två aslånga lektioner men klarade mig igenom dagen fint. Tog trebussen hem och hade en pluggdag. gick väl sådär.. fick skrivet en engelskainlämning + läst lite psykologi. Hej ig i psykologi :( fattar ingentingg! blää.

Efter några timmar tog jag på mig mina finaste kläder (eller inte..) och tog en promenix ut i ösregnet! gick till Alingsåsparken och träffade Alicia, vi gick in i ett superläskigt hus och snokade runt lite, letade efter en hemlig grej och vi hittade det woho. Hjälpte även till att servera fika till alla söta pansionärer! Kom hem, kollade idol och åt lite granna.

Pratar just nu med en mycket saknad person som finns några länder bort, inge kul alls att folk ska bo så långt bort juu! men nu insåg jsg att klockan var rätt mycket, ska packa träningskläderna och sen krypa ner i sängen. GODNAAATTT!


just tagit på mig nyaste tröjan med mycket urringning + plattat håret <3<3<3

Kommentarer
Postat av: alicia.

love u! kevin eller? :D hehe <3

2011-09-21 @ 09:25:20
URL: http://baraenaliciaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

söt tröja hmmm

2011-09-21 @ 21:41:42
URL: http://fukk-tard.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0