är rätt trött faktiskt

Ligger i sängen och ska sova när som helst, har inte haft tid att uppdatera förens nu. Var med Elvira, Emma, Pernilla Filippa, Nea och Elin idag fram till typ sex då jag cyklade hem i stormen haha.. Sjukt hur mycket det blåser nu asså! Vi gick runt och kollade i affärer och tog en fika på Espresso House. Det enda jag köpte var en foundation för er som ville vetaa.

När jag kom hem bakade jag kladdkakemuffins tills imorgon, ska nämligen hjälpa till på en friidrottsdag imorgon och behöver då ha fika med mig hehu :) dom ser supergoda ut och jag loovar att dom smakar supergott också!

Detta inlägget kommer inte bli så jättefint eftersom jag skriver på iPaden, som för övrigt suger. Men jag ska skryta lite om hur grym jag är som fått in mitt mobil-internet till iPaden haha, sjukt förvånad är jag över mig själv! Är supertrött så ska nana nu, hörs imorgon! puss och godnattis!

Update: har fixat styckerna lite nu hehe.

Kommentarer
Postat av: jessiica

va med och svara på dagens fråga på min blogg. (:

2011-09-15 @ 09:48:39
URL: http://jesssiicafogel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0