Första september!

Förlåt för lite dålig uppdatering men har inte haft tid för datorn sen jag skrev senast.. Igår direkt efter skolan tog jag och Filippa en joggingtur runt om i Alingsås, eller ah vi kan väl kalla det en jogging/gå-tur hehe. Men vi rörde iaf på oss! sen gick vi hem och åt lite grann och lite senare mötte vi Alicia och vi tog en promenix till Willys och köpte lite gott och hade en minipicknick och pratade om allt möjligt.

Sov hos Filippa tills idag och var i skolan aaaaslänge! kändes det som.. torsdagar är verkligen jättesega. Men klarade det fint ändå! åkte hem efter skolan och åt lite gott och tog en kopp kaffe! ska nu läsa en massa sidor i psykologiboken, åh så trevligt.. jag som äälskar att läsa! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Jadå! :) har du inte åkt AtmosFEAR? :o Den måste du ju åka!



Jaså! Vilken linje går du? :) Haha jag går fortfarande i 9an.. Men längtar tills gymnasiet! Är det bättre där eller? Kram ♥

2011-09-04 @ 22:05:11
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0