hehe hej

Inte varit så himla aktiv här på bloggen de senaste, eller ah de senaste två dagarna blir det väl? haha.. men det är ju för att jag inte varit hemma. Sovit hos Alicia onsdag-idag, vi har myst med tacos, chips, chokladbollar och lite annat gött! 

Det rullar på i skolan, har dock kommit på att jag kommer få ig i psykologi för det är nog det tråkigaste som finns och vi ska ha prov i det om en och en halv vecka.. och naturkunskap är ju inget höjdarämne för mig heller då men, jag klarar mig nog rätt bra i skolan i övrigt :D

Kan ju berätta att jag varit på Sportlife och dansat zumba idag med Alicia, Pernilla och Sara. Sjukt kul men väldigt svårt, men så är deet. Ska nog fortsätta gå på fredagar eftersom vi slutar tidigt då :) Är så jäävla trött just nu så ska göra mig en kopp kaffe, ikväll blir det krök hos Filippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0