Hemma en snabbis

Kom hem för en stunds sen, hade tänkt att jag skulle hinna plugga lite innan jag åkte iväg till Sportlife men det blir ingenting med det.. Har fått i mig lite mat och ska snart cykla iväg till gymet och träna CX30 (mage&rygg-pass) och sen efter det ett Aerobic-pass, haha aldrig testat det så vi får se hur det går! 

Ingen bonde söker fru ikväll då, sjukt irriterad över det! (hahah..) Det är idol som tar tvtiden.. Påtal om idol, Moa Lignell från Alingsås gick vidare till fredagsfinalen, sjukt kul! Hon är ju helt gaaalet bra asså! Aja, nu måste jag snabba mig, skriver mer ikväll. Puuusss!


hade ju inte tackat nej till att bli såhär brun igen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0