Hemma och äter frukost.

Hejsan! Hade en spermysig och bra kväll hos Elvira igår! Myste med tacos och lite spel med de allra bästa tjejerna! Bara Elin som fattades dock.. Men hade som sagt en asgrym kväll och vill bara säga tack till att jag har er fina tjejer!

Imorse vid tio kom mamma och hämtade mig och Alicia hemma hos Elvira, vi åkte in till Alingsåsparken och hjälpte till med fiskedammen. Det är ju Alingsåsparkens dag idag för dom som inte visste. Efter några timmar skulle Alicia ner till stan för att gå på bilkurs och jag gick hem och har nu ätit frukost, ääntligen!

Ska inte göra sp mycket idag förens vid typ fyra, då ska jag gå ner till stan och möta Alicia igen och vi får se vad vi gör. Ikväll ska vi nog chilla med lite goa killar! Hörs senare! pusss.


Kommentarer
Postat av: alicia.

love u massaaaaaaaa!

du är påväg hit nu, hoppas din väska är jätte tung <3 <3 , kvällen kommer bli awesome!

2011-09-24 @ 16:27:49
URL: http://baraenaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0