Måndag 12/9

Varit i skolan från 10:40 - 14:30 idag, segt men helt okej ändå. Insåg att min idrottslärare är väldigt snäll och insåg också ännu en gång att läsa är det tråkigaste som finns. Har bokat Zumba till ikväll och funderar verkligen på att vara så lat att ta bussen ner till gymet, det regnar faktiskt väldigt mycket ute just nu..

Som vanligt är jag inte alls taggad på att träna med Zumba är ju superroligt samtidigt som det är skitsvårt menmen, det blir nog roligt ikväll! Sen ska jag komma hem och äta med min nyttiga familj. Mamma och pappa har fått något ryck, dom har börjat träna och blivit aasnyttiga, det är ju bra men blir lite förvånad bara haha.



Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Vilken fin bild :)



Kika in mina pågående tävlingar här: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

2011-09-12 @ 20:42:02
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0