Min helg

Fredag
Efter skolan var jag med Alicia, Nea, Elin, Filippa och Elvira. Vi åt Thai och kikade runt på stan. Åkte hem vid sex och fixade mig och så och på kvällen var vi alla plus lite fler folk hos Niklas. Det var en helt okej kväll trots allting som hände haha..

Lördag
Var på Öis - Varberg med Johannes, Viktor och Jonathan. Helt grym match, Öis vann med 4-1 och de två sista målen var supersnygga, jag var lycklig i 90 minuter. På kvällen blev det fest i långared, kul kväll! Kvällen slutade vid tre eller ngt hemma hos Elvira.

Idag
Vaknade vid tolv brevid Elvi, vi segade och lagade oss lite frukost. Myste framför Robinsson och bara segade sönder. Åkte hem vid tre och har segat sen dess. Ska alldeles straxx duscha och sen sova, gött med sovmorgon imorgon! börjar inte förens tjugo i elva wohooo.


Lördagens outfit, eller iaf på matchen haha.

todaaay, lite slapp och ofräsch precis som det ska vara en söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0