Världens sämsta morgon

Tänkte berätta för alla vilken jävla dålig morgon jag haft. Det började med att jag vaknade hur trött som helst med jättemycket tränigsvärk så var heelt stel.

När jag började göra mig iordning insåg jag att jag hade väldigt bråttom så fick stressa resten av morgonen. Fixade kaffe, välte ut det och fick göra nytt.

Påväg till skolan flyger min mobil ut ur min hand så min bumper är lite sönder nu.. dock skyddade den min mobil som tur var!

Nu sitter jag på engelskalektionen och dör, vill bara hem och sovaaa. Nästa lektion ska vi ut till nygård och rida med klassen, skulle inte förvåna mig om jag typ ramlar av hästen, allt är ju emot mig idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0