Hemma från ännu en underbar vecka i Taizé

Förlåt för att jag inte skrev något innan jag åkte men allt var så stressigt och tyvärr så var inte bloggen det första jag tänkte på. Jag har iallafall haft en sån jääävla bra vecka i Taizé men min bästa vän och med alla underbara människor jag träffat där.

Åkte och var med tjejerna lite igårkväll efter att jag kommit hem och idag har jag bara tagit det lugnt och ska fortsätta med det eftersom jag är trött som ett as. Bilder från resan får ni imorgon för nu ska jag fixa något att äta och sen kolla på top model, final ikväll ju! ha det bra, pussss



En bild på nästan alla tyskar, bara Phil som fattas. Togs innan vi åkte hem. Usch, saknaden är stooor. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0