Mamma 45 år!

Idag fyller min älskade mamma 45 år! Detta firades med att gå ut och äta med familjen, mysig kväll! På dagen idag har jag jag gjort lite olika saker, dagen började med att klassen var på gerdskenvallen i en och halv timme och planerade lite granna, efter det drog jag till Sportlife med Sara och Alicia och vi solade och tränade. Dog men det känns ändå skönt att vara tillbaka på gymet :)

När jag kom hem tog jag en ofrivillig powernap på typ två timmar haha usch, hatar att somna på dagen och sedan vakna. Man känner sig som en zombie..blää. Aja, sen var det ju middagen ute som som sagt var mysig :) Dagen avslutades med skypesamtal med alicia, filippa och några utav våra saknade tyskar. Nu ska jag sova, lång dag imorgon! Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0