Veckaaan

haha här kommer ännu ett förlåt från mig för att jag inte bloggar ofta men ska sluta säga förlåt och istället säga att jag bloggar när jag känner för det och när jag har tid hehe!

I måndags var det första skoldagen på två veckor för mig. Var ett helvete att gå upp och var trött hela dagen och dagen blev lång eftersom det var premiärmatch för Öis på kvällen som jag givetvis skulle gå på så kom inte hem förens typ tio. Blev inte bättre av att våran tisdagssovmorgon ställdes in och istället började jag kvart över åtta så tisdagen blev ännu en trött dag för mig.

Igår var jag hemma från skolan, kände mig inte alls på topp och jag hade feber och en sjuk förkylning som är ännu värre idag. Men gick till skolan idag ändå, kort dag så det gick finfint. Nu sitter jag bara hemma och segar, kanske ska iväg och gå en promenix med Alicia senare idag, vi får se hur det blir eftersom jag känner mig helt seg.. suger.



Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

2012-04-19 @ 18:35:33
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det är inte alltid man hinner med att blogga - jag tror att dem flesta förstår det :)

2012-04-19 @ 18:36:44
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0