baack

Hej bloggen, lite längesen jag skrev här eller. Haft lust att blogga men absolut ingen ork eller tid till det. Har haft sjukt mycket saker i veckan, tre prov och två redovisningar bara den här veckan liksom?? well, nu är det inte långt kvar till jul vilket betyder LOV!! hur gött som helst. 
 
Sen sist jag skrev här har jag haft en del för mig. Har firat Pernilla & Gustav som fyllt 18 år!!, varit i Göteborg med klassen, varit ute i både Göteborg och Alingsås, dött av kylan som kommit (och snön!!), umgåtts med mina finfina vänner, haft myskvällar och sleepovers, fått en kusin!!, fikat, jobbat, tränat, sladdat... och pluggat!

Igår var jag ute på Hotellet i Alingsås för första gången, utgångar i Göteborg är helt klart roligare fast på ett annat sätt än vad gårkvällen var. Hade verkliegn trevligt igår, träffade en himla massa goa gamla och nya vänner! Var ute med Elvira, Erika, Linnéa och Alicia och innan vi begav oss till Hotellet förade vi litegranna med annat trevligt folk.

Idag har jag bara segat mig igenom dagen, ska alldeles strax iväg och träffa Alicia och Linnéa. Vi får se vad som händer för oss ikväll, slänger i alla fall in lite bilder från denna veckan och förra veckan! både snodda bilder och mina egna!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0