inte trött i alla fall

Skola 10-14.30 idag, gick fort och lika tråkig måndag som alla andra måndagar men har jobbat en del med mitt och Alicias projektarbete som det bara går framåt med! aaaasnajs.

Efter skolan gymmade jag och Pernilla och det gick bra! vi var team adidas idag, hade matchande outfits som vanligt. jag - rosa, pernilla - blå.

Hon har fått med mig på ett boxpass imorgon, kul.. eller. Har varit på ett sånt pass på Sportlife för ett tag sen, skitkul verkligen!! men då var jag ju inne i en träningsperiod vilket jag absolut inte är nu så lär ju dö imorgon.

Är så himla trött nu och ska ta lite macka och te innan jag lägger mig, kram på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0