Ledig måndag

Tog lite ledigt idag, pågrund utav min sömnlösa natt. Fyfan vilken jobbig natt jag hade, kunde verkligen inte sova så låg uppe pigg som en lärka (så man säger va??) enda till halv sju då min kropp bestämde sig för att det var dags att sova.. Så ingen skola för mig inte, hade nog somnat där ändå haha. Sov till typ tolv men är såå himla trött fortfarande men förhoppningsvis blir det en tidig kväll ikväll, hoppas hoppas.

Har bara segat idag, vad ska jag annars göra? hatar att vara trött haha. Känner mig typ bakis, blir alltid asillamående när jag sover dåligt. Thumbs down.. aja, ska försöka gå ut på en liten promenix senare för att vara säker på att jag somnar ikväll! hoppas ni har en härlig måndag, har man väl alltid? måndagar <3<3 skoja :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0