Är nog segast i världen.

Förlåt för att jag inte bloggat så bra denna veckan, men har varit så himla trött och har haft för mig saker efter skolan. I torsdags satt jag och skrev en inlämningsuppgift i typ sju timmar haha, blir alltid så okoncentrerad när jag ska plugga så blir inte så himla mycket gjort och då blir det ju så att det tar lite längre tid att bli klar..

Igår var jag med Linnea, Elin, Emma, Filippa och Elvira. Vi gjorde lite allt möjligt haha, kom hem lite över ett och somnade rätt snart efter det. Idag blir det så att jag stannar hemma och har lite mys med mamma, Jonatan jobbar och pappa är hos en kompis över natten så tyckte att mamma kunde få lite sällskap ikväll! Är också väldigt seg och otaggad på det mesta så detta blir nog bra hehe.

Nu ska jag göra smoothie, pösshej.

Kommentarer
Postat av: bellaml ♥

Hej sötnos!

I min blogg har jag en tävling där man kan vinna ett valfritt iphone skal. Tävligen avslutas när det är 15 tävlande.

Bli en av dom 15 stycken och få chansen till att vinna?



Klicka då in på min blogg eller direkt länk till tävligen här; http://bellaml.blogg.se/2012/february/tavling-brvinn-valfritt-iphone-skal.html#comment



Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer.

Kram! ♥

2012-02-25 @ 21:47:29
URL: http://bellaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0