CHILLA ALLE

Okej Alicia en utav mina få läsare som tjatar på mig att jag ska blogga. HEJ. Idag är jag inte på praktiken, tyckte att jag behövde vara hemma för att bota min extrema förkylning som jag fått. Tror dock inte att den kommer vara borta imorgon men ah, sjukt skönt att ha en extra helgdag iaf hehe.

För alla som ville veta så bokade jag precis tid hos läkaren för mitt knä, ska be lite till gud och hoppas på att denna läkare räddar mitt liv så att jag kan göra allt jag inte kan göra nu ah.. I ALLA FALL så fick jag tid på måndag och tänkte "YES, slipper lite av skolan" men insåg precis efter att vi har lov då :):):):)

Bjuder på en bild och hör av mig senare idag, promise. PUSS



Kommentarer
Postat av: alicia.

bra brosh, keep on bloging HAHA hur stavas det? aja skitsamma, och nis att du fick tid hos läkaren på måndag ;);)

2012-02-06 @ 15:42:01
URL: http://baraenaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0