den trettonde februari

Hallådäär! Nu ska jag berätta vad jag har haft för mig denna dagen än så länge! Imorse vid halv elva var jag hos läkaren och hon kollade på mitt knä. Hon trodde att det var minisken (stavningen är jag vääldigt osäker på) och jag ska röntga knät inom några veckor. Efter att jag röntgat vet jag om jag bara får träna och vänta tills det blir bättre eller eventuellt göra en operation (hjälp!) dog ju när hon sa det haha, men det är ju bättre att jag genomgår en läskig operation och det blir bra än att jag fortsätter att försöka träna och att det fortsätter att inte hjälpa..

I alla fall, efter läkarbesöket hälsade jag på mamma på hennes jobb en liten stund. Anledningen var för att jag skulle skriva ut lite bilder heheh, så nu har jag pyntat mina väggar i mitt rum med bilder på mig och mina fina vänner! :)

Nu insåg jag att det snöar massor ute, blää.. orkar inte mer snö haha :( ikväll ska jag i alla fall träffa Elin, vi ska spendera natten tillsammans ;);) haha, kommer bli mys! hörs förhoppningsvis senare idag, pussen.

Tre väldigt bra bilder på när händiga matilda varit i farten!




Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har letat som en tok efter dom ramerna, vart har du köpt dom ? :)

Kram!

2012-02-13 @ 19:14:02
URL: http://lullzz.blogg.se/
Postat av: Julia- You know you beautiful

Sv: Okej tack, synd bara att jag bor 7 timmar med bil där ifrån :)

2012-02-13 @ 19:22:05
URL: http://lullzz.blogg.se/
Postat av: alicia.

HAHAHA jag saknar dig också!!!!! , fina bilder! <3

2012-02-13 @ 19:31:37
URL: http://baraenaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0