Första dagen i skolan på fem veckor!

Har inte varit såhär trött på huur länge som helst! Hade så svårt för att somna inatt så det blev inte många timmar sömn för mig inte.. så som en zombie tog jag mig till skolan och klarade mig igenom dagen. Var också med Filippa och Elvira några timmar efter skolan, mycket mysigt.

Nu för inte alls längesen gjorde jag en sak som jag aldrig trodde jag skulle göra, en lite läskig sak heheh.. I won't tell yaa. Mohaha, kanske i framtiden :D En annan sak som är lite rolig att berätta är att jag fick ett tangentbord till ipaden idag! haha, det funkar superbra och jag gillar det redan mycket :D Nu ska jag sova, godnatttttt! 


hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0