Lovar att skärpa mig..

Nu ska jag faktiskt bli duktigare på att uppdatera! promiiiiise. Kan berätta om min helg! I fredags var jag ute hos Emma i Ingared med henne, Elvira, Theodor, Erik, Karl, Rasmus, Daniel och Simon. Vi hade en trevlig kväll med spel, skratt och prat haha. 

Igår började dagen med att åka till Göteborg och kolla Öis-Gais med Johannes, Viktor, Erik och Nicholai i femton minusgrader. Hade två bra timmar på läktaren trots det faktiskt. Det blev förlust vilket jag hade förväntat mig men vi spelade grymt bra och matchen var jämn trots att vi spelade mot Gais som kom trea i Allsvenskan förra säsongen, nååågot längre upp än Öis haha.

På kvällen åkte jag och Alicia ut till Emma för att ha spakväll med massage, ansiktsmasker och jacuzzibad men när vi kom dit var vi så otroligt trötta och otaggade på det så vi låg bara i sängen och pratade och sov hela kvällen haha skönt det också.

Idag har jag varit jätteduktig och städat mitt rum haha! Kände att det behövdes.. är också jäävligt förskyld, var nog inte världens bästa idé att frysa ihjäl framför matchen igår menmen. Hoppas jag blir bättre under veckan iaf :) Nu ska jag bara ta det lugnt och senare ta en dusch. Vet att allt detta var jätteintressant, bra! HEJS



Kommentarer
Postat av: alicia.

SKRIIV DÅ.

2012-02-06 @ 15:11:11
URL: http://baraenaliciaa.blogg.se/
Postat av: Abby

söt :)

2012-02-12 @ 15:20:34
URL: http://abbyowuzoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0