Tisdag

Sitter och dör av hunger, pappa står och lagar mat i köket och jag hoppas varje minut att det snart ska vara klart haha usch på den här dagen alltså. Började med att försova mig så hade tjugo minuter att platta mitt hår som stog åt alla håll, sminka mig, klä på mig och äta. Prioriterar tyvärr mitt utseende framför mat så fick gå hungrig till praktiken men som tur är så äter vi ju alltid frukost där vid åtta hehu. 

Insåg snabbt att jag hade glömt läppsyl och jag letade igenom min väska femhundra gånger efter läppsyl eller något annat man kunde ha på läpparna men hittade aldrig något haha. Fick bli en liten prövning för mig att vara utan läppsyl i åtta timmar. FY säger jag bara, aldrig mer.. så nu har jag laddat genom att lägga ner ett läppsyl i min "sjukväska" som ligger i min vanliga väska så att jag alltid har ett läppsyl till hands. Tack Matilda för att du är så smart. ♥

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på Top Model Sverige, det blir trevligt det. Ska nog hinna med ett inlägg innan eller efter det, pusshej så länge!

hej från mig och mitt hellokittyläppsyl ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0